سارقی که مسافران تنها را در ترمینال بیهوش می‌کرد به دام پلیس افتاد-راهبرد معاصر

 سارقی که مسافران تنها را در ترمینال بیهوش می‌کرد به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از مسافران در ترمینال جنوب کرده بود، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۵۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان و اعلام گزارشی مبنی بر سرقت لوازم شخصی‌اش پس از بیهوش شدن بعد از صرف چای، ماموران کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: طبق تحقیقات و بررسی‌ها، مشخص شد متهم ۳۵ ساله که کارگر سوپر مارکتی در ترمینال جنوب بود، مسافرانی را که برای استراحت و صرف چای و آبمیوه به این فرد مراجعه کرده بودند، با ریختن دارو در نوشیدنی بیهوش کرده و سپس لوازم قیمتی، تلفن همراه و وجه نقدآن‌ها را سرقت کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ماموران کلانتری با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین اموال به سرقت رفته نیز از مالباختگان در مخفیگاهشان کشف شد.

قاسم پور ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته، متهم به سرقت‌های انجام شده به صراحت اقرار کرده و سوژه‌های خود را از بین مسافرانی که به تنهایی سفر کرده و همراهی نداشتند انتخاب کرده بود. همچنین دو نفر از شکات شناسایی شده و شناسایی شکات دیگر و کشف جرائم احتمالی وی در دستورکار پلیس قرارگرفت. در ادامه متهم به همراه پرونده متشکله و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار